Wednesday 28 December 2011

Tentang Aku

Ola...:D
Thank You sudi skodeng kamek pun blog ..:)
Aha...Ni blog baru kite...kisah tentang diri aku
Chewah~kalau nak tahu apa2 tentang aku skodeng jer k?
Tak kena bayar pun...ehe
Blog satu ni bukanlah diary aku..
Just a story I want to share...
Motif buat blog ni agar kawan2 dan keluarga tahulah perkembangan diri saya
What I do,What i feel....so,saya rasa blog satu ni tak la banyak org akan skodeng
Yang akan skodeng pun mesti rakan2 yang rapat ngan saya..
I mean,my Family,best friend...boy friend?? ehe.. mungkin kekasih gelapku juga
ahaks!~gurau jer la babe...xbaik bergelap2 ni.bahaya tau..
Kalau sudi follow blog kite ni..trima kasih bebanyak
Mun xdapat follow or xmok follow pun xpa...saya paham
A'ah,bukannya masok final exam pun kan cerita tentang aku
apa2 pun trima kasih bebanyak sudi jugak baca blog ni..heheh!
Kalau nak komen tue..komen pakai bahasa sopan santun...
Jangan lupa,budi bahasa budaya kita keyh?
Sorry la...blog kite xcanggih mcm org lain
ku baru beginner bak kata org puteh..
My first post dalam blog ni...ni saja la ok
sebagai kata2 aluan..:)
Sekian terima kasih...

God's Princess

~muka MP org punya blogg..:)

No comments:

Post a Comment