Wednesday 28 December 2011

Sungguh,Aku Rindu~

RINDU a.k.a MISS
Aku rindu family aku...relatives..n of coz my Dear too
Mummy ... Daddy... Brothers... :'(
I really Miss You Guys...
Kalau Dulu2 Bila saya bangun pagi kan...
Saya tersedar dari tidur mengetahui aku bukan lagi di rumah
Waduh~Sebak nar asa hati kamek bah..
Asa dalam hati mok balit jak2..
Tiap kali lepas mummy kol ku nangis..
Kadang2 tue nangis time mum tgh kol mun dh xdapat tahan lagi
Tapi aku tahu,aku xboleh congek jadi macam baby selalukan
Manja2 ngan family agi..nang sik boleh ar agik
memandangkan aku dah jauh dari Family...
Aku tahu aku perlu berdikari , kuatkan semangat
Lagipun aku di sini POLITEKNIK KOTA KINABALU SABAH
bukannya suka2,bukannya sekadar ingin melawat tempat org
Tapi untuk menimba ilmu..
Saya harap lah kan,saya sudah cukup bijak untuk berada di sini
Untuk membaawa Segulung diploma balik ke rumah
Family, Friends, relative...Doakan saya keyh...
Saya pun xtahu mampu ke tak saya memahami apa yang di ajar di sini
Tapi saya tahu saya harus mampu..
Doakan saya keyh? Buli bah kan?
Tunggu lah kedatangan saya time chinese new year kelak
or time cuti pertengahan semester keyh?:)
Sediakan Karpet Merah jer kat airport ya..
Because MISS ARWINA WILSON is Coming to Town...ehe..
Sedih jugak la saya bila mengenangkan diri ni jauh di negeri org
Christmas xdapat balik, New Year Tak dapat balik juga
Tak la jauh sangat miri ngan sabah ni bah...tapi tambang mahal
Aku bukan orang kaya pun nak balik tiap kali cuti
Argghh!~paling ku frust xdapat sambut Christmas ngan Famliy
Ku dengar Cuzen Mazen ku dapat banyak hadiah time krismas ni
Huhu..Mana hadiah saya lah?? :(
Time Christmas tanggal 25/DECEMBER/2011
Aku just g chapel,praying...tue yang penting dalam perayaan ni kan?
tapi tue lah,xdapat bersama family,tue yg sedih tue
Then lepas g chapel sebelah 1Borneo tue.
Aku, Jennifer , Ivy and Jenai g jalan2 Kat bandar KK
And Jalan2 kat 1Borneo.. then balik hostel,.
Begitulah cerita saya Christmas di negeri org..
Terkejut juga saya owh..kat sebelah 1B tue kampung..huhu..
Inilah rupa chapel yang saya akan pergi tiap2 minggu
Maafkan saya,nampaknya masa sangat cemburukan saya...
Pukul 2 ni ada kelas Microeconomics..saya terpaksa pergi
APa apa pun, Pokoknya, Sungguh Aku Rindu ..

No comments:

Post a Comment