Friday 3 February 2012

Bible Sharing^^

Shalom!~ hehe..mesti korang nok alim2 excited nangga tittle aku kali tox
ahakS!~ ku bukan mok polah bible sharing tox..
Just mok cta apa nok ku dapat time Bible sharing semalam 2/2/2019 :D
Bertempat di POLITEKNIK KK di BKA17..jam 8 mlm..ehe
ku da join ar ngan my friends c Cheryl,Laura n Brenda
I met Mario there too..:)
ok..aku sikda sharing apa2..coz ku asa mcm kosong jak..
Malu la juga semua org sharing saya jer xda apa2 mok cakap
seriously!~ aku bukan malu aku bukan tak nak sharing..haih! apa la nasib
Ku sik penah ar join group CSG ni..ni first time
Honestly..aku sik alim...
ku sik tau banyak ..ku join coz hati aku mok tauk..mok cuba dekat ngan NYA
ku sik tauk la kenak ku asa kedak tox sejak ku masok poli
hehe...malu pula nak britau..:p
Apa yang saya dapat time Bible sharing?
BANYAKKKK!!
Saya dapat tahu...bila kita buat dosa..kita punya jiwa menangis
Kita punya roh kudus menangis..
Then,pengakuan dosa sangat penting ar..
Banyak bercerita tentang kasih YESUS..
n many more..as i said..saya x alim
so,saya xtau mcm mana nak sharing ngan korang
mok elaborate tntang apa yg saya dpt time bible sharing semalam..
sayangnyer kan..xdapat sharing ngan korang,,len kali saya try my best utk sharing
Sharing is caring right..:D

NI la group yg saya join untuk lebih dekat kenali DIA..:)
Smoga terus Melayani kio?

No comments:

Post a Comment